Eu (abia) am făcut -o să se potrivească!

Hei acolo din spațiul meu de hotel fermecător din Baltimore

Fac bloguri de la pat în jamminele mele de chonie, precum și încerc să -mi dau seama exact cum să -mi împărțesc noaptea, astfel încât să pot dormi pe ambele paturi. Oh, avantajele Tinei care nu dorește să spațiu cu tine, deoarece transformi un spațiu hotelier excelent într -un paradis al unui hoarder (vezi: Blogher Food Fun).
Cele mai actuale videoclipuri ale mele

Învățarea dintr -o fugă săracă
Au avut loc alergări proaste – iată exact cum am trecut pe lângă ea, precum și am descoperit din următoarea mea alergare. Ideea de a vă ajuta să fiți un alergător mult mai bun, fiind un spectator neutru al antrenamentelor dvs.

Mai multe videoclipuri

00:00
08:21
03:48

După cum specifică titlul, abia l -am făcut! Zborul meu către Dallas a aterizat la 13:49, precum și zborul meu către BWI, îmbarcat la 2:05. Când arătați să așteptați pe toată lumea să plece pe îndelete din avion, precum și că terminalul de zbor din Dallas este mare, am fost ultimul care a intrat în zbor. Whew.

M -am gândit să alerg la terminalul meu, cu toate acestea, indicațiile au declarat că naveta a durat 14 minute, precum și mersul pe 22. Nu puteam face matematica suficient de rapid pentru a examina dacă alergarea cu gențile mele ar fi mai rapidă. În plus, ultima dată când am încercat să alerg pentru a prinde un zbor, mi-a fost dor, precum și jurat de „dacă alergi în terminalul de zbor, te-ai ratat deja…” (<- pe care l-am alcătuit după asta zi). Wow. Tangentă. Mi -am mâncat prânzul la pachet de la Dallas la Baltimore ... Și mi -a dat seama că un sandwich cu salată de ou era o opțiune slabă pentru tarifele de avion. Cel puțin nu a fost un Chorizo ​​Burrito (tatăl meu le -a adus pe avioane înainte). În cele din urmă, după o zi de călătorii (de aceea iau ochi roșii care merg de la vest la est, oricât de nu îi plac) am aterizat în casa mea departe de casă, Maryland. Am luat naveta incredibil de la hotel, precum și un grup dintre noi au plecat în navigarea mesei. Prima locație pe care am încercat -o a avut o așteptare de peste 45 de minute. Nu multumesc. Deci, această mare persoană de siguranță ne -a îndrumat să planificăm B. Întrucât erau mici farfurii pe masă când ne -am așezat, am crezut că vom primi pâine. Așadar, am cumpărat salata de somon, precum și mi -am dat seama că voi avea o piesă. În mod tragic, nu a apărut nicio pâine în fața mea, așa că am furat una dintre triunghiurile ciudate ale Tinei, de când urăște pâinea, cățelușii, precum și fericirea. Bine, în principal pâine. Lotul de cină a inclus: Câteva repetiții de vacă chicotite <- Bună femei, îmi place să chicotesc și vaca! Sarah de la Diet Plan Sarah Bretania de la consumul de mâncare pentru păsări Julie din degetele untului de arahide Eu din burta mamei mele Tina din morcovi n tort Lindsey din lista lui Lindsey Acum mă învârt la cald (aveau spațiul la 62 de ani când am intrat?!), Precum și încerc să dorm. Din fericire, sunt incredibil de uzat, deși trebuie să simt că este cu 3 ore mai devreme. Ne vedem mai tarziu! Trimite -mi cartea de lucru Salvați Împărtășirea este grijulie! Acțiune Tweet Ac Acțiune Poștă Acțiune Continuați să optați pentru acestea: Nou sos de sos fierbinte peri peri sos Nou sos de sos fierbinte peri peri sos Sos nou fierbinte pe care trebuie să -l încercați. Cel mai bun sos de usturoi cald mediu fantastic pe orice - salate, sandvișuri, burritos, taco Dificultate de rulare online - Ziua 3 Dificultate de rulare online - Ziua 3 Stack on the Miles Online Running Dificultate Ziua 3 Inspectați -vă. Imprimat 50 de mile, 100 mile sau 200 mile. Întinderea asistată mă face să mă simt fantezist Întinderea asistată mă face să mă simt fantezist În general bOdy Stretch este un nou serviciu de întindere asistat la Massage Envy - am făcut o sesiune de 60 de minute de cap până la vârful assi Q&A ianuarie de pe Instagram Q&A ianuarie de pe Instagram Exact cât timp te odihnești după un maraton sau jumătate de maraton. Idei pentru a face ca banda de rulare să funcționeze mai puțin plictisitoare. Care este următorul tău mar Rularea BET-ului de provocare, precum și Stack pe podcast-ul Miles Statement Rularea BET-ului de provocare, precum și Stack pe podcast-ul Miles Statement Stack on the Miles este o provocare BET de 30 de zile! nou în acest an - exact cum să rămâi responsabil, precum și inspirat să funcționezi cu R Ce mănânc într -o zi - pentru alergători Ce mănânc într -o zi - pentru alergători Ce mănânc într -un videoclip de un alergător. Jurnalul alimentar de orice am mâncat cândva mic dejun, prânz, cină, precum și gustări. plus idei despre produsele mele preferate ⚡ de Sharereaholic .